kolay ve lezzetli bir tatlı

      
      Tatlımın ilham kaynağı; "kurabiyedunyam.blogspot.com" un sahibesi,ve aynı zamanda ortağım ve sevgili arkadaşım Büşra:)
    Kahveye geleceklerini haber verdiklerinde kısa sürede evdeki ve eldeki imkanlarla güzel bir şey yapmalıyım dedim...
Kedidilli muhallebili tatlı
MALZEMELER;
tarif 6 kişiliktir
12 Kedidili bisküvi
1 çor kaş nescafe
2 kah fincanı sıcak süt
MUHALLEBİSİ;
2,5 Su bar süt
1/2 su bar un
1/2 su bar şeker
1 paket vanilin

SÜSLEMESİ;
20-25 gr çikolata
biraz süt


Nescafe ile karıştırdığım süte kedidillerini batırıp ıslattım.
Kuplara (yada borcama) ıslatılan kedidillerini yerleştirdim


Diğer yanda pişen muhallebiyi iyice çırptım. Soğuduğunda kedidillerinin üzerine döktüm. Üzerine biraz kakao serptim üzerine de fındık tozu...
 tabakta servis için;
tavada çikolataları kısık ateşte çevirirken istediğim kıvama gelene kadar süt ilave ettim ve sos olarak kullandım.Acemi bir sos olacak dedim yaparken içimden ama inanın kolay ve leziz oldu...
     

Yorumlar

Popüler Yayınlar