Koyu kırmızı renkli meyve sebzeler; antioksidan içerirler, bir çok hastalığa karşı da birebirdir diye biliyorum... 
Yazları vişne ve kiraz, kışları da NAR benim için çok değerli tefekkür sebebidir... Herkesin aksine NAR ayıklamayı çok severim, benim için zevktir:) Tek bir tanesinin bile ziyan olmasına kıyamam...
Bazen kahvenin yanında ikram ettiğim su bardaklarının dibinde, bazen salatalarda, bazı zaman mandalina portakal ve limon ile beraber sıkarak, bazen de sütlü tatlıları süslemede... kullanıyorum ve doyamıyorum...
Bir nevi doğal antibiyotik diyebiliriz NAR için... 10 bardak yeşil çaya ve 4 bardak kızılcık suyuna eşdeğer antioksidan içeriyor. Bağışıklık sistemini güçlendirerek pek çok hastalıktan koruyor. İçerdiği bazı maddelerle kolesterol ve şekeri de dengeleyen nar, kalp sağlığını koruduğu gibi, kanser hücrelerinin de gelişmesini engelliyor.´ Aynı zamanda kalp ve damar sağlığını olumlu yönde etkiliyor...
  
Geçtiğimiz hafta çok şiddetli grip geçirdim. Biraz direndim antibiyotik kullanmadım. İnanın NAR  yediğim günlerde 
müthiş bir şifa bulduğumu Allah'ın izniyle hissettim:)
İyileşmeye başladığım şu günlerde de kaşık kaşık yemek yerine salatalarda az da olsa devamlı yemeğe özen gösteriyorum.
HARDAL SOSLU NAR TANELİ SALATA;
kıvırcık
maydanoz
(bahçeden)yeşilbiber
karnıbahar
nar
SOSU;
zeytinyağı
1 limon suyu
1 mandalina suyu

dilerseniz havuç ile de deneyebilirsiniz.
Bu havuçlu salatanın sosuna; 
1 sarımsak rendeledim
 1 tatlı kaşığı da hardal...

Yorumlar

Popüler Yayınlar