Memleket olarak sıkıntılı günlerden geçiyoruz hep beraber...Her geçen gün yenilenen, yüreklerimizi dağlayan, evde herkesin birbirinden gözyaşlarını gizleyerek seyrettiğimiz ŞEHİT haberlerine;Hakkari’nin Çukurca İlçesi’nden 24 genç vatan bekçisinin Hakka yürüyüş sesleri eklendi...Ve çok sürmeden Van ilimizden gelen 7,2 şiddetindeki depremle sarsıldık...
   Sıkıntılı günler diyorum ama şikayet değil bu. Tohum çatlamasa; hiç  başında  koca ağacı taşır, meyve verir mi? Yumurtadan civciv çıkar mı sıkıntı olmasa... İşte bu gözle bakmak gerektiğini düşünüyorum...Ve inanıyorum ki,acılar sonunda da garip bir haz bırakır insanda... O sıkıntıyı yaşadığınıza bir nevi sevinirsiniz sanki...Çünkü o Hakka yaklaştırır ve sonunda filizler verir; ya bu dünyanıza yada ahiret hayatınıza...
   Şimdilerde görüyoruz ki vatanın DOĞUSU BATISI BİRBİRiNE KENETLENDİ ELHAMDÜLİLLAH... Bu vesileyle her yara tek tek sarılacak inşallah...
"Mevla neylerse, güzel eyler"
    Son olarak Şehit ailelerine sabırlar diliyorum... Onlar hepimizin kardeşi, abisi, evladı... RABBİM hal-i hazırda vazife başında olan Mehmetçiği KORUSUN...
   Van depreminde hayatlarını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır, yaralılara acil şifalar, Van ilimize ve memleketimize geçmiş olsun duaların da bulunarak yazımı sonlandırmak istiyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar