Bahar umuttur... Ruha ve kalbe düşen cemredir...


       Nerden başlasam bilemiyorum bu kez ara çok uzadı:/ Ne kadar anlatacak paylaşacak şey vardı oysa ki... Mutfağa ve bloga ara verdim belki ama mazeretim var:)
    Yeni ve güzel bir yola niyetlendim:) On sene önce bu zamanlar da üniversitelerde tesettür ile okumak mümkün değildi. Biz de tercihimizi sabırdan yana kullandık... Başka alanlarda kendimizi geliştirdik... Fenni ilimlerin kapıları kapandı o dönemde belki... Ama şükür ki Risale-i Nur talebeliğinde on sene okul gibi okumaya çabaladık... İnşallah daim oluruz... 
     "KADERİN HER HALİ GÜZELDİR. HAKTAN GELENE AMENNA VE SADDAKNA"... dedim. Ve on senenin sonunda gözlerimi kapadım...
     Açtığımda kendimi kültür özel dersanesinde talebe olarak buldum:) Okulda hiç bir lys konusu işlememiş olmak,on sene ara vermek ve yarı dönemde başlamayı geçersek, çabalamak, hedef belirlemek, gençlerle aynı ortamda olmak, "aaa yaşını hiç göstermiyorsun" gibi iltifatlar duymak, yeni özel ve güzel insanlar tanımak, branşlarında en iyi hocalardan ders almak gibi birçok güzel yanı var:) Dersanem diye demiyorum ama sınava girecek olanlara  tavsiye ederim...
      Evet enerjimin bir nedeni yeni ve özel ortamım doğru ama dahası da var... Onunda adı BAHAR...
    
    Havaya, suya, toprağa düşen cemre insan ruhuna da düşüyor olmalı ki; ruhumuz kalbimiz de yeşeriyor... Bir yanda cıvıl cıvıl bülbüller, rengarenk laleler, yavaş yavaş yeşeren ağaçlar...Nasıl bitmez tükenmez bir tefekkürdür...
"Her bir bahar, bir tek çiçek gibi, gayet muntazam ve mevzun olarak, zeminin yüzüne bir Cemil ve Celil'in eliyle takılıp koparılıyor; konup kaldırılıyor." Bu Esma okumalarını yapmamak, es geçmek olmaz diyerek yazıya niyetlendim bende:) 
     Özellikle ERGUVANLAR, MİMOZALAR VE İNCİR AĞAÇLARI... İncir ağacının kupkuru dallarından, yaprağın yeşermesinin her aşamasını takip etmek en zevkli dizi bana:)
Huzuru uzaklarda aramamak lazım...
     Veee erguvanlar... Size bir kaç tavsiye İstanbul da yaşıyorsanız erguvan zamanı geçmeden Anadolu yakasında Beykoz sahilden Kandilli sahil boyunca seyre doyamazsınız... Avrupa yakasında iseniz Beşiktaş Şeyh Yahya Türbesinden yada Aşiyanda Tevfik Fikret 'in evinden baharın tadını çıkarın... Bu tefekkürün keyfini, huzurunu, mutluluğunu yaşayın derim...Bahar umuttur, enerjidir, renktir, cemredir, ruh ve kalbin huzurudur... 
     İnşallah yakında özel bir tarifle görüşmek üzere... Selametle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar