semizotu salatası

   
   Özel günler ve gecelerdeyiz... Mübarek Zilhicce ayına da ulaştık çok şükür. Sırada inşallah bayram var:) Umarım her şey iyi gidiyordur:) Beni sorarsanız elhamdülillah "Rabbime ne kadar şükretsek az" diyorum her sabah yeni bir güne kavuştuğumda... Uyandığımda odamın camını açıp havayı içime çekip, gökyüzünü doya doya seyrediyorum... Hem tefekkür hem sağlık hem de huzur...
   Zamanı geçmeden sizlerle şahane bir salatayı püf noktalarıyla paylaşmak istiyorum.
Bir kaç püf nokta dışında kolay ve çok lezzetli bir salata...
MALZEMELER:
1 kuru soğan (tercihen kırmızı soğan)
yarım demet semizotu
4 domates
3 salatalık
2 kırmızı biber
nar ekşisi
zeytinyağı
pul biber
toz nane
tuz


 Tüm malzemeler incecik usul usul doğranır:) Ardından temiz ellerle zeytinyağı, nar ekşisi, tuz, toz nane ve pul biberle karıştırın... Üzerine bol buzla servis yapıyoruz...

Yorumlar

esrabetul dedi ki…
beyza teyze bana da yapsana 3 ay snra bu salatadan =)
istediğin salata olsun:))) o kolay:)))

Popüler Yayınlar