Alıntı köşesi KIŞ HASADI


Madem biraz günlük biraz tarif defteri olduk, biraz da kitap alıntılarımın arşivi olsun. Hadi uzatmadan bir kitap alıntısı ile bugünün paylaşımını yapalım.

     KIŞ HASADI
    "Sağlıklı büyümeleri için ağaçları budayan, işine azimle sarılmış bir çift çiftçi gibi hayatımda tohumların ekildiği yerleri aradım ve baktım bir meyve zuhur etmiş mi? Hiçlikten erken bir yaşta haberdar oldum, fakat mevcut azıcık hayat tecrübemle o boşluğu zikrullah yerine dünya oyuncaklarıyla doldurdum..."  Shems Friedlander
     'Meyve zuhur etmiş mi' o iç muhasebe devam ederken; 'ne kadar düşünüyorsun?' 'ne kadar muhasebe ediyorsun?' 'Yaşadığın hayatın ne kadar içindesin?' diye sorguya başlamak insana iyi geliyor... Sonra uzaktan; sanal alemlerin dışında, maleyani işlerden uzak yaşayan, gerçekten aldığı her nefesi hissettiğini hissettiren, kitapla, sanatla ve hayatla beslenen, sizdeki letaifi gün yüzüne çıkarabilen, çiçekle böcekle mutlu olabilen, bağ bahçe toprak işlerini seven insanlar olduğunu bilmek;tüm o dünya oyuncaklarıyla aranıza giriyor ve duanıza sebep oluyor.
     Esma okumalarını arttırmak, bunca nimete şükretmek, mucizelerde sıradanlık gözlüklerini çıkartıp gezinmek adeta HAYATı çok boyutlu yaşamak gibi nicelerini katıyor hayatınıza.   

   
       Böyle işte bir zaman instagram hesabımda paylaşmiştım bu yazıyı... Zihni megul eden, üzerine düşündüren hasbihaller güzeldir. sağlıcakla kalın:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar