anne babaya sıcak süt

                         SICAK GÜL YAPRAKLI KABUK TARÇINLI
                             VE BALLI NEFİS UYKU ŞERBETİ:)


     yerini hiçbir şeyin tutmayacağı olmazsa olmazlarımdan SÜT:)
eskiden hatırlıyorum da kapıya gelen şişe sütleri alır mutfak masasının altına saklanır lıkır lıkır içerdim...
neden mi masanın altı orasını karıştırmayın, hatırlamıyorum çünkü...
     şimdi ise VEFA ZAMANI; gece uyku problemi çeken anneme sıcak süt iyi gelir diye düşünerek; bu gece onlara mis gibi ballı güllü ve tarçınlı süt hazırladım, umarım mışıl mışıl uyurlar sabaha da dinç kalkarlar:)


   SICAK GÜL YAPRAKLI TARÇINLI VE BALLI SÜT;
dilediğiniz kadar süt bir cezve içinde kaynatın yada ılıtın
önceden (tatlı sevenler için) bal kattığınız bardağa; süt ilave edin
üzerine kurutulmuş gül yaprakları, kabuk tarçın arzuya göre toz tarçında ilave edilebilir
Afiyet olsun...Gül yaprakları yenilebiliyor hem faydalı hem lezzetli...
o zaman; anne babanıza çocuğunuza kardeşinize eşinize sevdiklerlerinize güzel ve basit ama kıymetli bir ikramda bulunma zamanı...
  SÜT AŞKI BU AŞKI BUUU...

Yorumlar

Berna Özaydın dedi ki…
Sitene ilk yorumumu yazmak istedim arkadaşım.Süt harika görünüyor.Ahmet olsa o şimdiden bitmişti..bir nefeste içiyor:))Kışın da çok güzel gider.şimdi mutfağa gidiyor ve bir adet hazırlıyorum.hepimize afiyet olsun:))
Feyza dedi ki…
ımmm beyzoşum harika görünüyor:)
ellerine sağlık. bir akşam ben de annemlere bu harika vefa sütünden yapmalıyım:)
afiyet olsun hepinize:)

Popüler Yayınlar