HİCRİ YILBAŞI VE BLOGUMUN AÇILIŞI:)

       gezinmeye başladığınız blog da sizlerle hem tariflerimi ve resimlerini, hem de düşüncelerimi, okuduklarımı,gezdiğim yerleri,...hem de  yeri geldiğinde günün anlam ve önemi hakkında yazılar yazmak istiyorum...
şimdilik BESMELE çekerek; blogumun ve dakikalar kalan hicri senemizin ALEM-İ İSLAMA hayırlı olmasını niyaz ediyorum ve çalışmak sizleri daha iyi karşılayabilmek için müsade istiyorum...
MUHARREM AYI VE FAZİLETİ, 
       Şehrullahi´l-Muharrem´ olarak meşhur olan, yani ´Allah´ın ayı Muharrem´ olarak bilinen Muharrem ayı, İlahi bereket ve feyzin, Rabbani ihsan ve keremin coştuğu ve bollaştığı bir aydır.Allah´ın ayı, günü ve yılı olmaz, ancak Allah´ın rahmetine ermenin önemli bir fırsatı olduğu için Peygamberimiz tarafından bu şekilde ifade edilmiştir...
   
  Âşura Günü ise Muharrem´in 10. günüdür. Âşura Gününün Allah katında ayrı bir yeri vardır. Bugünde Cenâb-ı Hak on peygamberine on çeşit ikramda bulunmuş ve kudsiyetini arttırmıştır. Bu günlerde oruç tutmak çok faziletlidir...


    o günü kısmet olurda beraber ihya edebilirsek inşallah bir adım adım aşure yapmak istiyorum...hikmetlerine de bilahare değiniriz o gün inşallah...


    bu gün başlangıcımız böyle olsun, yakında resimli tarifle buluşmak üzere...

Yorumlar

Zeynep Taşpınar Aydos dedi ki…
Selamun aleyküm Beyzacığım,
Bloğun hayırlı uğurlu olsun. Yeni yıl ile beraber güzel bir başlangıç olmuştur inşaallah. Rabbim sana insanların en hayırlısı olmayı, bizlere de çalışmalarından istifade etmeyi nasib etsin. Sevgiler
Merve dedi ki…
Allah hayırlı uğurlu etsin beyzacim:) çok zevkli bir is bu tabi vakit bulursan:)
aleyküm selam zeynecim ARO canım, dualarınıza tüm kalbimle amin diyorum...

Popüler Yayınlar