Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

6 Aralık 2010 Pazartesi

HİCRİ YILBAŞI VE BLOGUMUN AÇILIŞI:)

       gezinmeye başladığınız blog da sizlerle hem tariflerimi ve resimlerini, hem de düşüncelerimi, okuduklarımı,gezdiğim yerleri,...hem de  yeri geldiğinde günün anlam ve önemi hakkında yazılar yazmak istiyorum...
şimdilik BESMELE çekerek; blogumun ve dakikalar kalan hicri senemizin ALEM-İ İSLAMA hayırlı olmasını niyaz ediyorum ve çalışmak sizleri daha iyi karşılayabilmek için müsade istiyorum...
MUHARREM AYI VE FAZİLETİ, 
       Şehrullahi´l-Muharrem´ olarak meşhur olan, yani ´Allah´ın ayı Muharrem´ olarak bilinen Muharrem ayı, İlahi bereket ve feyzin, Rabbani ihsan ve keremin coştuğu ve bollaştığı bir aydır.Allah´ın ayı, günü ve yılı olmaz, ancak Allah´ın rahmetine ermenin önemli bir fırsatı olduğu için Peygamberimiz tarafından bu şekilde ifade edilmiştir...
   
  Âşura Günü ise Muharrem´in 10. günüdür. Âşura Gününün Allah katında ayrı bir yeri vardır. Bugünde Cenâb-ı Hak on peygamberine on çeşit ikramda bulunmuş ve kudsiyetini arttırmıştır. Bu günlerde oruç tutmak çok faziletlidir...


    o günü kısmet olurda beraber ihya edebilirsek inşallah bir adım adım aşure yapmak istiyorum...hikmetlerine de bilahare değiniriz o gün inşallah...


    bu gün başlangıcımız böyle olsun, yakında resimli tarifle buluşmak üzere...
Yorum Gönder